MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

دلم گرفته است

 

تنهائی

دلم گرفته است...میخاهم بگریم اما اشک به میهمانی چشمانم نمی آید ,

تنم خسته و روحم رنجور گشته و میخواهم از این همه ناراحتی بگریزم

 اما پا هایم مرا یاری نمیکنند . مانند پرنده ایی در قفس زندانی گشته ام .

 از این همه تکرار خسته شده ام , چقدر دلم میخواهد طعم واقعی زندگی را بچشم ,

 چقدر دلم میخواهد مثل قدیم عاشق هم بودیم ,

 چقدر دلم میخواهد مثل قدیم کلمه ی دوستت دارم را هر روز از زبانت بشنوم ,

ولی افسوس آن کلمه که مرا به زندگی امیدوار می کرد

 هال به فرا موشی سپرده شد و جایش را تحقیر گرفت .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد