MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

قسم به تو ....

 

قسم به عشق ،به انتظار،به پنجره!

قسم به شب،به آسمان،به باران

قسم به تو، به عشق تو، به مهر تو!

هرگز به جاده تردید گام نخواهم گذاشت...

نگاهت را به من بسپار!

امانتی هایت را کنار رازقی های دلم،

در جنگل احساسم

و در کلبه عشق پنهان کردم...!

تو می دانی نگاهت به بهانه نفس کشیدن من است

به من بنگر!

هر بار که مهتاب را به من ترجیح می دهی

نمی دانی چه دردی می کشم!

تو سکوت می کنی و من

تا بی انتهای آوارگی گریه می کنم...

قسم به دل،به اشک،به ماتم

قسم به روز ،به آسمان،به مهتاب

سکوت من نشانه گلایه نیست

فقط کمی با دل من مدارا کن!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد