MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

کلاسی با جرج بوش

جرج بوش می ره بازدید یک مدرسه . سر کلاس می شینه و می گه هر سوالی دارید بکنید.

یکی بلند می شه و می گه :سلام آقای رئیس جمهور اسم من رابته من سه سوال داشتم :

1-چطور شد شما در انتخابات رو باختید ‍، بعد بردید؟

2-چرا شما می خواهید بدون دلیل به عراق حمله کنید؟

3-به نظر شما ، بمب اتمی هیروشیما ، بزرگترین عمل تروریستس تاریخ نبود؟

جرج بوش تکونی رو صندلی می خوره و تا می یاد جواب بده ،زنگ تفریح می خوره.

زنگ بعد

یک پسر دیگه بلند می شه و می گه: آقای رئیس جمهور من جک هستم و دو سوال دارم.

1-چرا زنگ تفریح 20 دقیقه زود تر به صدا در آمد؟

2-رابرت کو؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد