MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

دوست دارم آیناز

اومدی مثل یه رویا تو شبهای بی ستارم
تو دار و ندارم شدی مرحم واسه دردم
نرو دیگه از کنارم شده بودی همه دنیام
مثه دریا با سراحت من و از غصه بریدی
عمر من رسید به اخر تا که بی پروانه رسیدی
تو یه ناجی عزیزی که خدا اونو به من داد
اینو یه قصه حقیقی تودلم میکنه فریاد...

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از من نپرس که منتظرت بوده ام یا نه از پنجره بپرس
که ازطلوع تا غروب میهمانش بوده ام از باغچه بپرس
از نرگس ها ومریم ها که از بی مهری ام خشک شده اند!!!

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد