MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

تو ....

وقتی بهت فکر میکنم چشمام رو روهم میزارم

اون روزه آشنایی رو زودی به خاطر میارم

یادت میاد گفتی بهم میشه کنارت بشینم

گفتی میشه بیای تورو کنار ساحل ببینم

دریا دیگه برای من دریای سرد و ساده نیست

رویای با تو بودنه این رو بدون که ساده نیست

تو با نگاه عاشقت با قلب صاف و صادقت

بردی من رو به خواب عشق

یه جایی بود مثل بهشت

حالا من و تو با همیم عاشقونه کنار هم

میخوام این رو خوب بدونی ما میمیریم برای هم

من می دونم دوستم داری

سر به سرم نمیزاری

فقط بگو دلت میاد؟

یه روزی تنهام بزاری؟

ترس دلم فقط شده یک روزی از دست دادنت

بگو که اون روز نمیاد اگه بیاد می دوزدمت

بگو که دل رازی بشه

با دلت هم بازی بشه

برای عاشقونه ها

یک قصه عالی بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد